"مرکز جامع ارتباط با ذینفعان (SRM)" و "مرکز نوآوری صبا" دو مرکز خدماتی نوین صندوق بازنشستگی کشوری امروز (شنبه) 31 شهریور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح و به بهرهبرداری رسید .
به گزارش ادارهکل روابط عمومی و اموراطلاع رسانی هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی کشوری، مرکز جامع ارتباط با ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری که تا پیش از این در قالب مرکز پاسخگویی تلفنی 2500 و به صورت محدود فعالیت میکرد، با توسعه و ارتقای خدمات و اهداف آن در قالب مرکز ارتباط با ذی نفعان و به صورت شبانهروزی و تمام هفته پاسخگوی سوالات و مسائل بازنشستگان است.
از طریق این مرکز علاوه بر امکان پاسخگویی تلفنی و پیگیری مکالمات، با راهاندازی درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir تمامی خدمات برخط و غیرحضوری به بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش و خانواده آن ها همچون طرحهای رفاهی، وامهای ضروری، فیش و حکم حقوقی، بیمه تکمیلی درمان و غیره ارائه خواهد شد.
مرکز نوآوری صبا نیز مرکزی برای حمایت و ایجاد شبکه استارتاپی در حوزه بازنشستگی و سالمندی است و دانشجویان، اساتید، استارتاپ ها و همه فعالان این حوزه می توانند از این طریق طرحهای نوآورانه خود را در بستری نوین و قابل حمایت از سوی صندوق بازنشستگی کشوری پیگیری و اجرایی کنند.
تمامی حقوق برای محفوظ و محتوای سایت تحت مجوز CC BY-SA 4.0 می باشد.